16 Eylül 2012 Pazar

Dukan Diyeti Serüveni


Bu amcamız yıllarca emek vermiş, şansa bala diyebileceğimiz bir hastası sayesinde bu diyetin doğuşunu sağlamıştır. Henüz kendisine duacı değilim ama hedeflediğim kiloya ulaştığım an Allah ondan razı olsunla başlayan tüm duaları eder ve ruhuna bir yasin hediye ederim valla! Adam ölmedi canım, Bana hayrı dokundu öhömm yani insanlığa hayrı dokundu diye şey ediyorum :))

Kitabı yaklaşık iki ay önce almıştım. Bir türlü başlamak kısmet olmadı. Yok ramazandı, yok bayramdı, tamam şu geziyide atlatalım derken 10 eylül günü start verildi ve koşu başladı. 

Bir çok blogda zaten bahsediliyor, anlatılıyor. Benim anlatacaklarım teknik dışında daha fazla serüvenim olacaktır. Daha doğrusu serüvenimiz :) Çünkü annemle aynı anda başladık ve bugün tam 7. günümüz bir haftayı güç bela kurtartık yeminle. 


İlk önce sitesine girip testi çözüyorsunuz ve size kaç gün atak yapmanız gerektiğini söyleyen bu tahmini tablo çıkıyor. Bakmayın tarihine :) Başlamayı düşündüğüm zamanda dayanamayıp testi yapmıştım. Zaten tarihleri önemli değil, tahmini gidiyorum ben de şu anda. 

Efendim bir çok depresif nedenlerden ötürü kendimi saldığım bir döneme girmiştim. Hani o salya sümük ağlayıp, yatağa gömülüp, acıklı filmleri izlerken bir yandan kaderinize sövdüğünüz ama elinizden dondurmayı, kekleri bırakmadığınız dönemlerden işte. Bazı insanlar üzgün olduğu zaman yemekten kesilir, bazıları kendini daha çok verir ya ben onlardandım işte :) 

Minyon olmamın yanında tartıda 38 kilo olduğum zamanları bilirim. Bakmayın burada idealin 48 diyor ama balık etli diyebileceğimiz ve jennifer'dan hallice olan kalçalarım ile 48 kilo benim hedefim değildir. 43 kilo olmaktır hedefim. O eski daracık kotumu atmadığım günlere şükrediyorum. Ona yeniden gireceğim bekle beni kooot! 

ATAK EVRESİ (Şeytan'ın Çukuru)


6 gün süren atak evremi dün itibariyle bitirdim. Fiiiuuuutttt!! Nasıl anlatsam bilemiyorum şu evreyi!! 6 gün neler çektim ben bilirim. Siz de bileceksiniz şimdi! 

Her gün 8 buçukta uyandım, 9 buçuğa kadar kadar kahvaltımı hazırlayıp, yediğim serüveni anlatmaya başlıyorum. 

1. Gün  


Sabah 9'da

1,5 kaşık Yulaf kepeğini suyla krep kıvamına geldikten sonra yağsız tavada krep niyetine pişirdim. 200 gr peynir diyor ama ben göz kararı peynir koyup durdum. Sonra annemin çıkardığı tartı ile ortalama 80 gr yediğim ortaya çıktı ama olsun. Bu öğünü ilk defa yerken fazla pişirmemişiz, yumuş yumuş böyle yerken ayıptır söylemesi üç kez öğürmüşlüğüm vardır. Kim demiş kolay güzel olmak diye ! Çayı ilk gün aspartamlı içtim ama tadına alışamadım. Tuhaf geliyor... 


Öğlen 12'de

Benim hiç sevmediğim şeylerden birisi yoğurt ve ayrandır mesela. O yüzden ben bu öğünde ciddi anlamda zorlanıyorum. Sevenler için kolay olacaktır :) 1 küçük kutu diyet yoğurt yedim. Hani şu 4'lü satılanlardan.

Öğle'den Sonra 2'de

İlk başlarda hazırlıksız olduğumuz ve daha öğrenemediğimiz için diyet ton balıklardan bir konserve yedim. Şu üçlü satılanlardan işte. Burada en çok annem zorlandı. Sevmediği için ton balığını :) Ben habudi hubudi yedim. Severim çünkü :))

Akşam Üstü 5'te

Yine ara öğün olarak bir kutu yoğurt yiyoruz. 

Akşam 7'de

En fenalık geçirdiğimiz, saf proteine lanet okuduğumuz zamanlardan birisiydi. Biftek yedik ızgara. Yağsız, tuzsuz üstünde kendine hayrı olmayan bir çimdik kekik ile.

Akşam 7'den Sonra

Veeee günü aç, mutsuz bir şekilde bitirdik! Bir daha hiç bir şey yemedik. 1,5 litre suyumuzu bitirdik. Heee öğlen 2'den sonra kahvesiz duramayan biz şekersiz Türk kahvesi içtik o kadar :) Devamı bir sonraki konuda devam edeceğim kısa kısa veee kaç kilo verdiğimi anlatacağım :))

6 günlük atak evresi serüvenime ışınlanın !! piiiiuuuuuvvv

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder