18 Eylül 2012 Salı

Dukan'ın Dur Dediği Yerdeyim (Seyir Evresi 3 - Dukan 9. Gün)


Hayatımın işkencesini çekiyorum şu anda. 9 gün oldu ve bunu yazarken bile parmaklarımı zor oynatıyorum. Aşırı bir yorgunluk var üzerimizde. Et yemekten kusucam zaten. Bugün seyir günündeydik ama yarın atak gününe hiç mi hiç hazır değilim psikolojik olarak. Bugün diyeti sorgulamaya başladım. Vücudun o kadar fazla vitamin eksikliği var nasıl doğru bir diyet olabilir diye. Yorgunluğun sebebi bu zaten enerji veren hiç bir şey yok. Eee ben zaten karbonhidrattan uzak durursam, düzenli spor yaparsam o zaman sevgili Pierre senin işkenceni çekmek zorunda mıyım derler adama?! Bir ay bitiminde kilo verişimden memnun değilsem, diyete devam ama dukan ile işim biter. Bugün bu kadar atarlıyım !

9. Gün (Seyir)

Sabah : Yulaf kepeği krep, lor peyniri, şekersiz ve aspartamsız çay.

Ara Öğün 12'de : Yoğurt

Öğle Yemeği 2'de :  Kıymalı fasulye yemeği

Ara Öğün 5'te : Atladım bugün (zaten zorunlu bir öğün değil)

Akşam Yemeği 7'de :  Yağsız, tuzsuz menemen. Soğan, biber ve az domates koydum. Protein bakımından zengin olsun diye jambon ekledim. Bir bardak light ayran içtim. 

Aralara Serptiğim : Chai çayı iki fincan, koşu bandında 20 dk tempolu yürüyüşümü yaptım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder