7 Ekim 2012 Pazar

28. Gün


Şu filmlerde olan ince güzel sarışınların neden hep kötü olduklarını fark ettim. Çünkü aç onlar aaaaaç!! Sabahı meyve yiyerek geçirip bütün gün aç dolaştığını düşünürsek altta yatan agresifliği anlayabiliyorum. Bu yüzden rahatça yemek yiyen insanlar ile dalga geçip, ezikleyebiliyorlar.

Kendilerinin hırsları, kaygıları yüzünden aç gezdiklerini, yedikten sonra kusturma yolu ile vücuttan attıklarını biliyoruz. Tabii genel çoğunluk değil bu :) Diğer insanların normal olmaları ve bunları düşünmemeleri bence o sarışınları kızdırıyor. Hatun güzel kalmak için kıçını yırtıyor, öbürü hamınıgırtlak götürüyor :))

Şu sıralar ben de çok sinirliyim! Diyet bir süre sonra insanı daha agresifleştiriyormuş. Sanki hep bir şeyleri unutmuşum gibi hissediyorum. Yemek yiyen insanlara saldırmak, boğmak, dövmek, tokatlamak, işkence etmek, eziklemek istiyorum!! Hele o yiyipte kilo almayanlar var ya onlar daha delirtiyor insanı. 

Allahım niye ben de yiyip yiyip kilo almayanlardan değilim. Su içsem şişkinlik yapıyor göbeğimde, kepekli ekmek bile yesem kıçım büyüyor!! Bu kadar şikayetten sonra 1 ayın sonlarına gelmişken 6. kilomu da verdiğimi belirtmek isterim. Artık 60 kilo olarak hayatıma şimdilik devam ediyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder