15 Ekim 2012 Pazartesi

Bollywood Dansı (34.Gün)


Yarım kilo daha verdiğim şu günlerde aylık dönemime girdiğim için tam bir tahmin yürütememekteyim. Daha fazla kilo vermişte olabilirim hepsi bu dönemim başlayıp bittiği zaman ortaya çıkacaktır :) Çünkü şu anda sadece şişkinliğim var. Bu dönemlerde kilo almanın normal olduğunu söylüyor doktorlar. O yüzden çok takmıyorum ama tartıda bile yarım kilo az çıktığıma göre iki hafta içinde toptan bir gidiş söz konusu olabilir gibi :) Özellikle bu zamanın hızla geçmesini şimdi daha çok istiyorum! 

Bugün markette Nesfit paketlerinin arkasına sıkıştırılmış dansla forma gir başlıklı bir egzersiz cd'si vardı. Sırf onun için kaptım açıkçası. Çünkü bu tarz öğünler kalori bakımından ve içeriği bakımından kesinlikle uzak durmamız gerekenlerden. 

Eve geldikten bir süre sonra deneyelim diye baktık. Tam 20 dk kadar sürüyor ve 20 dk koşu bandında tempolu yürüyüş yapmışım kadar çok fazla terledim! Her yanımın ağrıdığını fark ettim. Bolly Fusion olandı benim aldığım. Bildiğiniz hint dansını düz bir karın için yapıyorsunuz. Hem çok güldüm hemde çok eğlendim zamanın nasıl geçtiğini anlamadım. Koşu bandı üstünde ağlarken bu ilaç gibi geldi. Neredeyse iki haftadır hiç yürüyüş yapmadım zaten. 

Böyle olunca işler benim için değişti artık :) Hemen D&R'ın sitesinden girip dans ederek forma girme cd'leri var mı diye baktım ve bir kaç alternatif buldum. Latin dansıyla ilgili olanı sanırım alacağım bu sefer. Fiyatı da çok uygundu 14 lira olması lazımdı. Yeni bir cd alana kadar Bollywood dansıyla eğlenerek kalori yakmama devam edeceğim :) 

Bollywood dansıyla alakası yok ama 10 dakikalık Julianne Hough ile biraz daha dans edelim!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder