28 Ekim 2012 Pazar

Bayram Sonrası Verilen Kilo Yorumları (49. Gün)


Herkesin geçmiş bayramını kutlarım! Yazmak için fırsatım olmamıştı. 7 kilo verdikten sonra bayramda giyebileceğim pek seçeneğim maalesef yoktu. Zayıflamaya devam edeceğim için yeni bir şey almayı düşünmedim de. Annem 10 kilo vermiş ve dolabında olan bir çok eski kıyafete yeniden girebilmişti. Çok şükür her kıyafetini saklama gibi bir huyu var :)

Anneanneme gittiğimiz zaman herkes şoklar içindeydi. Bir yandan ağız burun büküyorlar, pek hoşlarına gitmedi açıkçası fesat olanların :) "Pre bol elbise giymişti ondan belli olmuyordu" gibi yorumlar geldi bayram sonrasında. Açıkçası bu bile yeterliydi benim için. Çünkü elbisem bol değildi, artık bol oluyordu!! Zaten modeli de öyle bele oturanlardan değildi. Bayramda damgamızı vurarak ayrılmış olduk anlayacağınız.

Bugün itibariyle 1 kilo daha vermiş olup yarın 50. gün kutlamalrında verilen kilo sayımı 8'e çıkarmış bulundum. Kilolu değil ama balığımsı modele geçiş için 3 kilom kaldı :)) Çok zayıf lafları içinse 13 kilo maalesef! Bayramda kaçamak yaptım evet. Baklava yedim. Ben hiç sevmem bu tarz tatlıları ama anneannem alınıyor yemezsek sırf onun gönlü olsun diye 1 tane yiyeyim dedim o da neee! Hayatımda yediğim en güzel baklavaydı ikinciye hayır demedim :) Börek yedim 1 dilim birde. Eve geldikten sonra o baklava beni öldürdü resmen midem öğütemedi. Soda içtim ve akşam yemeği bile yemeden günü kapattım. Şimdi onların acısıyla çok daha katı bir şekilde dikkat ederek ilerliyorum. Allahtan sorun olmadı ve 1 kilo daha vermiş bulundum :)

Dukan kitabının Zayıflatan Tarifler ile ikinci kitabı çıkmıştı. Onu da kaptım. Daha inceleme fırsatı bulamadım ama yakında ilgimi çekenleri size yine aktarırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder